Comunicat de presa
Programul Coafori contra SIDA lanseaza patru clipuri video instructive pentru coafori, impreuna cu un test online, pentru a impartasi cunostintele si pentru a creste constientizarea cu privire la importanta prevenirii SIDA. Aceasta campanie digitala marcheaza cea de-a zecea aniversare a programului Coafori contra SIDA, care a implicat 1.5 milioane de coafori din 35 de tari.
Patru clipuri video instructive, bazate pe situatii din viata reala, au fost create pentru difuzarea in saloanele de infrumusetare din intreaga lume. Prin evidentierea puterii conversatiei si a educatiei de la „cei ca tine”, clipurile video vor fi utilizate ca metoda educationala pentru coaforii din toata lumea care participa in programul “Coafori contra SIDA”. Mai mult decat atat, un test educational centrat pe cunostintele referitoare la modalitatile de prevenire a SIDA este disponibil online, oferindu-le astfel oportunitatea atat coaforilor, cat si publicului larg, sa isi evalueze propriile cunostinte despre HIV.
Cu ajutorul acestor instrumente interactive, programul Coafori contra SIDA doreste sa sustina profesia coaforilor in procesul de crestere a constientizarii publicului cu privire la riscurile generate de virusul HIV, incercand, de asemenea, sa lupte impotriva comportamentelor negative si a stigmatelor asociate purtatorilor acestei boli. Pe langa serviciile profesionale oferite, un coafor poate deveni de multe ori confidentul clientilor salonului care simt nevoia sa isi impartaseasca experientele. Odata formata relatia de incredere, coaforii pot juca un rol important in informarea si educarea clientilor cu privire la problemele sociale.
In Romania, coaforii din saloanele partenere ale Diviziei de Produse Profesionale din cadrul L’Oréal Romania desfasoara si in acest an programul “Coafori contra SIDA”. Programul a fost lansat in anul 2007 de L’Oréal Romania, in parteneriat cu UNESCO si Ministerul Sanatatii.
„Am introdus programul „Coafori contra SIDA” in Romania in anul 2007. Din acel moment am observat ca partenerii nostri se implica din ce in ce mai mult. Avem nevoie de vocea unica a coaforilor pentru a creste vizibilitatea programului si pentru a-i face pe cei din jur sa inteleaga importanta raspandirii informatiei, care uneori poate deveni vitala. Avem nevoie sa comunicam cat mai mult acest subiect, pentru ca in viitor nimeni sa nu mai fie nevoit sa vorbeasca despre asta.” a a declarat Richard MATALON, Country General Manager L’Oréal Romania.
„Am decis ca cea de-a zecea aniversare a programului Coafori contra SIDA sa fie marcata in Romania prin lansarea unei actiuni de strangere de fonduri in randul ambasadorilor L’Oreal Professionnel. Scopul acestei actiuni este de a ajuta sectia de copii infectati cu HIV/SIDA din cadrul Spitalului de Boli Infectioase Victor Babes. Prin acest program, coaforii isi unesc fortele pentru a comunica importanta luptei impotriva SIDA catre clientii saloanelor, cat si pentru a arata solidaritatea fata de cei afectati de aceasta boala.” a spus Jerome Gautier, General Manager Professionnel Products Division din cadrul L’Oréal Romania.
De asemenea, prezent la sediul Academiei L’Oréal din Bucuresti, Frederic Pavard, reprezentant al Academiei Alexandre de Paris, legenda de necontestat din intreaga lumea Haute Coiffure, s-a alaturat programului „Coafori contra SIDA” si i-a incurajat pe cei prezenti sa raspandeasca mesajul de fiecare data cand au ocazia.
In tara noastra, programul este coordonat de Mariana Vama, Director Educational si Artistic al Diviziei de Produse Profesionale L’Oreal Romania. Inca de la lansare au fost pregatiti si implicati coaforii din saloanele partenere, atingand mai mult de 2000 de coafori.
Virusul HIV ucide, in fiecare an, mai mult de 2 milioane de oameni. In lume, sunt 33 de milioane de oameni infectati cu HIV si zilnic, 6800 de persoane din intreaga lume sunt contaminate, potrivit datelor furnizate de Institutul Pasteur, Franta.
Prin scanarea acestui cod QR cu telefonul mobil, poti raspunde la chestionarul “Coafori contra SIDA” care iti testeaza cunostintele despre HIV.
Pentru scanarea codului QR, downloadeaza aplicatia pentru telefonul mobil.
Contacte pentru presa
L’Oréal Romania
Mirela Nemtanu
Corporate Communication and Public Affairs Manager
[email protected]
0740 107 150 GolinHarris
Raluca Munteanu
PR Manager
[email protected]
0742 100 657
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri