Campania "Da, lapte!"
Deoarece laptele este una dintre cele mai sanatoase optiuni de rehidratare dupa efort, Tetra Pak a lansat in cadrul campaniei „Da, lapte!” o noua aplicatie pe comunitatea de facebook Bea Lapte prin care ofera 10 abonamente la sala, in parteneriat cu World Class
Campania „Da, lapte!” a fost relansata in luna iunie a acestui an de catre compania Tetra Pak si are ca obiectiv educarea consumatorilor privind principalele beneficii ale consumului de lapte asupra sanatatii.
„Exista tot mai multe argumente in favoarea utilizarii laptelui ca bautura de rehidratare atat pentru copii, cat si pentru adulti. Anul trecut, la Universitatea McMaster din Canada, s-a facut un studiu care a inclus copii care practicau diverse sporturi, cu varste intre 10 si 14 ani, iar rezultatele au aratat ca laptele poate fi folosit cu succes. Copiii activi pot fi hidratati cu lapte, deoarece laptele este cel putin la fel de eficient in refacerea statusului hidric ca si bauturile pentru sportivi sau apa in sine.
Laptele este o excelenta sursa de proteine de inalta calitate, carbohidrati, calciu si electroliti. Si in ceea ce priveste adultii, laptele este considerat ca fiind o batura utila dupa efort, aspect constat in urma unor studii si cercetari efectuate in ultimii ani” declara dr. Serban Damian, nutritionist sportiv acreditat CIO, presedintele RoClub Maraton.
“Sintagma Minte sanatoasa intr-un corp sanatos rezuma de ce este important sa facem miscare. Pentru ca pe langa beneficii estetice, ne ofera multe beneficii pentru starea de sanatate. Astfel, daca facem miscare, ne imbunatim si capacitatea de concentrare, echilibrul , creativitatea si performanta intelectuala, redescoperim buna dispozitie, reducem riscul de aparitie a unor afectiuni grave.”, declara Anca Bucur, Miss Fitness Universe, trainer World Class.
"In editia din acest an a campaniei “Da, lapte!” ne reamintim ca acest aliment complet face parte in mod natural din viata noastra, de la cea mai frageda varsta si este unul dintre alimentele esentiale ale unei alimentatii echilibrate si unui stil de viata sanatos. Din pacate, in Romania este putin cunoscut faptul ca un adult ar trebui sa consume minim 250 de ml de lapte pe zi, iar ca sa se hidrateze dupa efort ar trebui sa bea lapte deoarece laptele sustine performanta sportiva datorita calitatilor nutritive deosebite.
Campania noastra vine sa aduca un plus util de informatii si sa incurajeze un stil de viata echilibrat”, declara Cristina Dumitru, Communication and Environment Manager Tetra Pak Romania si Moldova.
Foto fr si main: By DONOT6_STUDIO /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri