Eticheta unui suc trebuie sa includa si tabelul cu valorile nutritive pentru 100 ml de produs, iar indicatorii inscriptionati pe ambalaj sunt valoarea energetica, continutul de proteine, glucide, zaharuri, lipide, acizi grasi saturati, fibre etc. Un alt element important este atat termenul de valabilitate, care este stabilit de fiecare producator, cat si conditiile de depozitare sau pastrare imediat dupa ce a fost desfacut. Termenul de valabilitate al unui suc poate fi mare, insa trebuie sa tinem cont de modul in care a fost produs, iar daca acesta a fost pasteurizat putem stii ca este supus acestui proces pentru a oferi rezistenta, in acelasi timp pentru a creste calitatea si a prelungi durata de viata la raft.
Asadar, atunci cand cumparam suc de fructe trebuie sa acordam atentie continutului si modului in care a fost produs. “Recomand sa alegem sucurile 100%, care nu contin zahar, indulcitori adauga i, conservanti sau coloranti si nici alte substante care nu exista in mod natural in fructe”, adauga Serban Damian.
###
Campania „Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!” este finantata de Uniunea Europeana si Polonia, precum si de Fondul pentru Promovarea Fructelor si a Legumelor si a membrilor KUPS.
Informatii suplimentare despre campanie sunt disponibile pe site www.sucsimousse.eu si pe pagina de Facebook „Traieste SMART”.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri