Buna. Sunt Iulia. Am 27 de ani si sunt interesata daca a mai nascut cineva la Maternitatea Cantacuzino din Bucuresti. Medicul meu este de acolo si vreau sa stiu cum este spitalul, cum sunt cadrele medicale.....intelegeti voi. Astept un raspuns. Multumesc. | ||
leuiulia Postat pe 15 Aprilie 2010 12:59 |
||
---|---|---|
Buna.Eu am nascut in ianuarie la Cantacuzino.Am avut rezerva si totul a fost ok,dar eu nu am stat decat o noapte acolo si m-am externat apoi cu toate ca eram operata doar de nici 48 de ore.Depinde tare mult la ce doctor esti.Asistentele de la pediatrie iti vor cere bani pe fata...fara nici o jena.Eu am uitat sa ii dau uneia bani si a mai venit inca o data...ca sa vada ce face bebe.....si am auzit-o : mai,ce fata sprancenata are mami!|Trebuie sa faca cinste mami.I-am dat ..ce sa fac?In fiecare dimineata cand ti se face toaleta merg cam 10-15 ron.Conditiile sunt ca in orice spital de stat...eu nu am stiut cum sa plec mai repede acasa.Doctora pediatra primeste cam 100-150 ron si vesnic se va trezi o asistenta care sa iti spuna ca e moasa copilului....si mai cotizezi si acolo.Ideea este ca trebuiesc multi bani ca in orice spital,iar conditiile nu se ridica la ce sume platesti.Eu am concluzionat ca mai bine e la particular si ,ca si cheltuilei,tot pe acolo esti.Asta daca vrei sa fi ingrijita omeneste.Te pup si astept vesti de la tine | ||
kidz004076 Postat pe 22 Aprilie 2010 16:02 |
||
Buna Eu am nascut pe 17 martie cu DR TOMA ADRIAN ;un medic excelent.Nu mi s-a parut scumpa nasterea ,eu am dat 1000 ron dr,200 moasa asistenta care m-a ajutat mult,d+na Gina,100 ron dr neonat.,si cate 5 lei la fiece spalare si cateodata si la asisitentele de la copii, aaaa si 500 ca am dat gauri in urechi pt cercei ,,aaaaaaaaaaa si 30 pt d-na care mi+a desfundat canalele pt lapte. | ||
|
||
moanecorina Postat pe 23 Aprilie 2010 11:48 |
||
D+nele sunt dragute daca si tu esti draguta cu ele. | ||
moanecorina Postat pe 23 Aprilie 2010 11:49 |
||