DESPRE CAPCANELE PE CARE NI LE �NTINDE TELEVIZORUL

DESPRE CAPCANELE PE CARE NI LE �NTINDE TELEVIZORUL

�n Rom�nia mass-media este o putere. Dintre mijloacele mass-media cel mai mare impact �l are televizorul. Ca aparat, televizorul este o inven�ie a min�ii omene�ti - care �n sine nu este nocivã; �nsã modul �n care el este folosit, cu prec�dere �n ultimii unsprezece ani la noi �i �n ultimii treizeci de ani �n occident, l-a transformat �n cea mai distructivã armã din lume - pentru suflet.

Televiziunea are o tendin�� tot mai acceleratã �i mai accentuatã de a nu mai �ndeplini func�ia de divertisment, informa�ie, culturã, etc., ci pe aceea de a forma un om nou, sp�lat de tot ce e bun. Televizorul are o lucrare "religioasã", o influen�ã spiritualã de net�g�duit. El a reu�it ceea ce nu s-a mai realizat de la Turnul Babel - sã uneasc� toatã omenirea �n tot ceea ce nu este Dumnezeu. Atunci (la Turnul Babel) ca sã-i opreasc� de la r�u, Dumnezeu a �mp�r�it limbile, iar ast�zi, prin televizor, de la un cap�t al p�m�ntului la celãlalt o singurã limbã hule�te tot ceea ce este sf�nt.

Televizorul alungã pentru totdeauna pe Dumnezeu din sufletul omului �i �l �nlocuie�te cu toate pornirile diavole�ti. Televizorul nu strecoar� �n mod pervers �n om o singurã patimã, ci toate patimile mari - sodomia, curvia, iubirea de aur �i de bani, setea de s�nge, hula �mpotriva Duhului Sf�nt, egoismul, setea de putere si de slavã de�art�, precum �i pe cele mai mici (care de fapt nu sunt deloc mici): lenea, judecarea aproapelui, nep�sarea, curiozitatea nefolositoare �i boln�vicioas�. Telenovelele sunt specializate �n amplificarea acestei ultime patimi.

ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:10
Televizorul nu �nghite numai indivizi, ci popoare �ntregi. Desigur, aparent, nu e mai p�c�tos un televizor dec�t un bordel, dar televizorul are totu�i o putere distructivã cu mult mai mare dec�t acesta, pentru cã �n fiecare casã introduce un bordel, �n care intrã cu u�urin�ã to�i (p�rin�i �i copii) �i la orice orã.

Omul intrã �n contact cu lumea prin cele cinci sim�uri: v�z, auz, miros, gust, pip�it. Dintre aceste sim�uri, vederea este cea prin care intrã cele mai multe imagini �i informa�ii. Personalitatea omului, prin facult��i ale ei precum sunt: cunoa�terea, �n�elegerea, memoria, imagina�ia, este foarte dependentã de ceea ce prime�te prin acest sim�. Acesta este motivul pentru care nu ne prea ocupãm de radio, care nu are puterea de �nr�urire a televizorului. Radioul se adreseaz� auzului. Televizorul se adreseaz� v�zului, �n primul r�nd, dar �i auzului. Este mai periculos dec�t ziarele. Acestea se adreseaz� si ele v�zului, dar imaginile sunt nemi�c�toare - par moarte. Imaginile de la televizor sunt vii, mi�cãtoare: de aici puterea lor.

Omul �mp�timit de televizor nu mai �n�elege cã imaginile pe care acesta i le ofer� le prive�te nu la rece, ci acestea intrã �n via�a lui interioarã, pe care o influen�eazã, o modeleaz� dup� chipul lor (spune-mi cu cine te �nso�e�ti, ca sã-�i spun cine e�ti). �n timp se produce o simbiozã �ntre om �i televizor, o �ntovãrã�ire �n care �nsã primul este factorul pasiv, cel care prime�te orice, fãrã nici un discern�m�nt. Omul devine pur �i simplu un material care se las�, fãrã sã-�i dea seama, prelucrat �n duhul tovarã�ului sãu, care treptat �i devine chiar �i st�p�n. Astfel televizorul devine de fapt adev�ratul dumnezeu al omului, c�ruia i se �nchinã, �l ascultã, �i sluje�te, chiar dacã privitorul este cre�tin botezat �n numele Sfintei Treimi. Dumnezeu cu adev�rat este cel cu care ai o legãturã con�tientã. Cei c�rora li se pare cã exagerez sã fac� o compara�ie �ntre timpul pe care �l petrec �n fa�a micului ecran �i timpul pe care �l petrec �n rug�ciune, �ntre interesul �i emo�ia cu care primesc imagini cel mai adesea murdare, �i formalismul cu care fac o rug�ciune, prea adesea nãlucitã de imagini pãtima�e, demonice.

ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:11
Este televizorul vinovat de toate relele din lume? Oare el le-a adus? Nu. Dar el amplificã la maxim r�ul �n lume, �l rafineaz�, �l generalizeaz�, �i dã o putere pe care acesta nu a mai avut-o p�n� ast�zi. R�ul exista �i fãrã televizor, dar nu avea for�a �i �ntinderea pe care le are �n prezent.

"Sunt oare numai rele la televizor?"

Sunt �i bune, dar at�t de amestecate cu cele rele, �nc�t nu mai sunt deci bune, �n m�sura �n care, accept�nd aceastã "amestecare rea", ajung, oarecum, sã le motiveze, sã le gireze. Acolo unde r�ul e amestecat cu binele nu mai este locul lui Dumnezeu, ci al diavolului. Atunci c�nd a m�ncat din pom Adam a cunoscut �i binele, �i rãul, dar a ajuns rob numai al r�ului. Un doctor ginecolog care face chiuretaje nu va sc�pa de os�nda lui Dumnezeu pentru cã a ajutat pe unele femei sã nasc�. C�nd pe aceea�i conductã (ecranul televizorului) curge apã de izvor curatã �i mizeria dintr-un grajd de vite, cel care se adap� de acolo, ce gust va sim�i: al apei sau al b�legarului? Compara�ia �ntre televizor �i aceastã conductã pare durã, dar �n privin�a filmelor pornografice �i a a�a-numitelor filme "sexy" este foarte elocventã �i exprimã realitatea.

Omule care te ui�i la televizor, trebuie sã �tii cã asimilezi tot ceea ce vezi acolo �i �ncet-�ncet vei ajunge �i sã fii ceea ce asimilezi!

Dacã �ntr-o revistã de patru pagini toate sunt pline de articole cre�tine, dar jos, pe ultima paginã, se dã un num�r de telefon al unei linii erotice, revista aceasta este anticre�tinã. "Nu pute�i sluji lui Dumnezeu �i lui Mamona" (Matei 6, 24).

"La televizor sunt �i lucruri bune, noi le despãr�im de cele rele".

Ca sã alegi trebuie un criteriu �n func�ie de care sã te orientezi �n privin�a binelui �i a r�ului. Adul�ii (peste 40 de ani), care n-au crescut cu mizeriile de la televizor, s-ar putea sã aib� un criteriu �n bunul lor sim�. Dar dacã nu sunt bine ancora�i �ntr-o via�ã religioasã, vor fi �i ei foarte �ng�duitori �n privin�a r�ului. Ce criteriu are �nsã genera�ia t�n�ra (sub 50 de ani) care din copil�rie s-a hr�nit cu filme erotice, de groazã �i de incredibilã violen�ã? Personalitatea adolescentului se va forma pe aceastã temelie spurcatã �i subredã. Rãul �i binele sunt amestecate �n capul lui. El nu va apuca niciodat� v�rsta discernerii binelui de r�u, pentru cã n-a tr�it niciodat� numai �n bine. �n lumea fizicã, pentru a vedea un obiect mai bine, trebuie sã te apropii de el. �n lumea spiritualã, aceastã lege este valabilã numai �n cazul virtu�ilor. �n ceea ce prive�te p�catul, nu-l po�i vedea dec�t dacã te distan�ezi de el. Acesta este motivul pentru care Sfin�ii �i pl�ng p�catele �i se m�rturisesc pãcãto�i, iar homosexualii se m�ndresc cu patima lor, fac paradã �i cer drepturi.

ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:12
Televizorul nu este un singur diavol, ci iadul �ntreg. C�nd a ap�rut televizorul marele stat major al iadului l-a primit ca pe cea mai plãcutã surprizã din istorie. Nu se a�tepta ca �nsu�i omul sã-i procure inven�ia cea mai potrivitã spre a-i dezvolta �i finaliza toate inten�iile sale infernale.

Televizorul este periculos nu numai pentru cã ne aratã rele, ci �i pentru cã ne �nva�ã sã facem foarte multe feluri de rele, oferind chiar vaste posibilitã�i de "�naltã calificare" �n toate domeniile malefice

Dintre toate relele televizorului, douã sunt cele mai mari:

- desfr�narea

- calomnierea, judecarea �i dispre�uirea aproapelui, �i prin aceasta distrugerea psihologicã �i sufleteascã a oric�rei persoane, ca �i compromiterea oric�rei idei, inten�ii sau institu�ii benefice.


Cum intrã prin micul ecran desfr�narea �n om?

Orice imagine care apare pe retinã este transmisã sufletului. Cele trei puteri ale sufletului (ra�iune, sentiment, voin�ã) sunt toate colorate potrivit imaginii primite. Imaginea "sexy" face ra�iunea sã treac� �ncet prin etapele urm�toare: la �nceput respinge ceea ce a vãzut, apoi acceptã imaginea �i, �n cele din urmã, o prime�te c�ci bariera, �mpotrivirea ra�iunii a fost dobor�tã de patimã.

Sim�irea, mai �nt�i se sc�rbe�te de mizeria moralã de acolo, apoi este indiferentã, iar la urmã dore�te sã fac� �ntocmai ceea ce a vãzut.

Voin�a � nemaifiind condusã de ra�iune �i �ntãritã de afectivitate, trece �i ea de la �mpotrivire la c�utarea desfr�n�rii. Aceastã trecere se face �n timp, dacã omul vede mai multe filme �i secven�e cu scene pornografice. Biruin�a pornografiei asupra psihicului este at�t la nivel con�tient, c�t �i la nivel subcon�tient. �n subsolurile fiin�ei, �n subcon�tient, videoteca pornograficã creeaz� mi�cãri care se ridicã �n con�tient �i constr�nge pe om sã fac� unele lucruri cu o putere (demonicã) pe care el nu o �n�elege de unde provine �i c�reia nu i se mai poate �mpotrivi. De exemplu, un t�n�r care mai �nainte pe c�nd trecea pe l�ng� o tarabã cu cãr�i c�uta romanele lui Sadoveanu sau poeziile lui Eminescu, ast�zi caut� manualele chineze�ti sau indiene de ini�iere �n practicile, nu arareori perverse, sexuale. Privirea unei femei, care �nainte nu �l tulbura, ast�zi treze�te �n el dorin�e josnice. Aceastã schimbare se datoreaz� acumul�rii pornografice din subcon�tientul sãu. �ntreaga sa personalitate este astfel treptat pecetluitã cu "num�rul fiarei" (Apoc. 15, 8).

Imagina�ia este terenul �n care aceste influen�e se vãd cel mai clar. Filmele lucreaz� aici �n douã moduri: unii tineri, v�z�nd de ce sunt capabili "eroii" lor, capãtã complexe de inferioritate fa�ã de sexul opus, se vãd ur��i, incapabili de vitejii prea mari �n domeniu, devin necomunicativi, �nchi�i �n sine, tri�ti �i recurg la "deful�ri" sexuale (onanie �i altele �nrudite cu ea) �n care n-au nevoie de partener. Al�ii (bine �ndoctrina�i de filme) devin obseda�i de desfr�nare, incapabili de �nfr�nare �i cu manifest�ri sexuale care depã�esc �n perversitate Sodoma si Gomora. Unii ca ace�tia, dacã se c�s�toresc, vor spurca patul conjugal �i vor aduce pe lume copii cu mari probleme psihofizice. C�s�toriile �n care se fac p�catele sodomice nu rezistã �n timp. Dacã acestea ar fi cazuri izolate, rãul n-ar fi a�a de mare. Din p�cate, aceste perversiuni, pe care Dumnezeu le-a pedepsit �n Sodoma �i Gomora cu foc din cer �i ploaie de pucioasã (a se vedea cartea Facerea, capitolul 19, din Sf�nta Scripturã), s-au extins nespus de mult. Cine a contribuit cel mai mult la aceastã pierz�toare extindere? Televizorul, "educatorul" poporului nostru.

Iat� cã treptat imaginea de la televizor devine via�ã. Treptat, imaginarul a reu�it batjocorirea �i schimonosirea realului. Ceea ce noi am prezentat schematic mai �nainte (modul �n care omul este invadat �i biruit de pornografie) �tiu �i con�tientizeazã perfect regizorii acestor filme. Dovada faptului cã �tiu este �nsu�i rezultatul ob�inut. Deci care este scopul acestor filme? Sã fac� din fiecare cetã�ean al �mpãrã�iei lui Dumnezeu (cre�tin botezat) un locuitor al Sodomei (aceasta este pecetea fiarei apocaliptice) - iar dacã va muri fãrã pocãin�ã �i un viitor os�ndit �n iad.


Dar oare de ce �n primul r�nd desfr�nare, si nu alte p�cate?

Aceasta deoarece nimic nu-l desfigureaz� pe om suflete�te at�t de mult ca desfr�narea, nimic nu-l distruge mai repede �i mai ireversibil, nimic nu-l sc�rbe�te pe Dumnezeu la un om mai mult dec�t p�catul acesta. Oare de at�tea mii de ani, de c�nd este omenirea, au avut nevoie oamenii sã fie educa�i sexual prin televizor pentru a se �nmul�i? nicidecum. Scopul real al prezentei �n fiecare film a imaginii desfr�n�rii este de fapt cel cu totul contrar: distrugerea omenirii. Se �tie prea bine cã desfr�narea reduce de fapt natalitatea. �n bordeluri, unde este cea mai intensã activitate sexualã, nu se na�te nici un copil. Mamã smeritã, grijulie �i iubitoare, �i amantã senzualã, rafinatã �i perversã sunt douã feluri de �nsu�iri ale femeii, care se exclud.

Iat� numai un exemplu - din multe altele asem�n�toare care s-ar putea da spre a arãta modul �n care rafineaz� televizorul p�catul curviei. �n urmã cu c�teva zeci de ani filmele de dragoste, romantice, prezentau tineri care �i m�rturiseau sentimentele, dar �n privin�a manifest�rilor fizice totul se reducea la o privire caldã, la o str�ngere de m�nã �i (sau) la o �mbrã�isare nevinovatã. Apoi au ap�rut s�ruturile din ce �n ce mai lungi, mai "apetisante" �i mai dese. �ncet, �ncet au ap�rut femeile semi�mbrãcate, dezbr�cate �i scenele erotice din ce �n ce mai "curajoase" �i mai variate. Ast�zi existã o adevãratã artã �i industrie a pornografiei (extrem de bãnoasã). Rãul nu s-a oprit aici. Dup� 1989 s-a �ndesit la noi �n �arã folosirea cuv�ntului: "homosexual". Prima reac�ie a fost cea de sc�rbã. La televizor, mai �nt�i totul s-a redus la ni�te aluzii ironice (lumea r�dea pe seama lor), dar mai apoi cenzura constiin�ei, treptat a fost dobor�tã. Apoi s-au �ndesit filmele av�nd ca personaje centrale homosexuali, au ap�rut spectacole "vesele", de divertisment �i interviuri cu ei. Care este mesajul acestor fãcãturi, care de care mai perfide �i mai imunde, care s-a �ncercat a ni se inocula? Acela cã, de fapt �i de drept (?!) �i ei sunt oameni ca �i noi, obi�nui�i, ba chiar cu unele calitã�i deosebite - fiind invocate chiar nume de personalitã�i artistice, literare etc. -, iar pornirile lor sexuale nu sunt nici p�cate, nici manifest�ri patologice, ci alternative "cumsecade" la manifest�rile heterosexuale. Iat� cum s-a escaladat astfel o altã culme �ngrozitoare a r�ului.

Ni se sugereaz� cã ceea ce face majoritatea este bine (spiritul de turmã), �i astfel �naintarea �n r�u �i continuã ac�iunea �ndobitocitoare, de�i a ajuns deja foarte departe. Au �nceput sã apar� (deocamdat� sporadic) �i secven�e cu aluzii la p�catul zoofiliei, al desfr�n�rii cu animale: "Va veni vremea ca oamenii sã �nnebuneasc� �i c�nd vor vedea pe cineva cã nu �nnebune�te, se vor scula asupra lui, zic�ndu-i cã el este nebun, pentru cã nu este asemenea lor".

Nimeni nu poate sã ajung� �ntr-o singurã zi un mare p�c�tos. Diavolul �tie lucrul acesta �i ac�ioneazã �n consecin�ã: dãr�mã treptat toate puterile bune ale sufletului �i ridicã �n locul lor templul sãu. "�mpãrã�ia lui Dumnezeu este �nlãuntrul vostru" spune M�ntuitorul. Tot acolo vrea �i cel rãu sã �i zideasc� �ntunecata sa �mp�r��ie.

Legisla�ia, c�tã vreme a r�mas supusã legilor divine, a fost categoricã �n privin�a acestui p�cat: pedeapsa cu moartea, �n Vechiul Testament; apoi, �nchisoarea. Acum, practica homosexualã nu mai este pedepsitã de lege. Rãul �nsã nu se opre�te nici aici, pentru cã mai sunt bariere care trebuie sã cadã. Homosexualii vor sã �nfieze copii (vã da�i seama la ce va fi supus un copil care are p�rin�i doi b�rba�i), vor sã se cãsãtoreascã �n bisericã, vor sã fie hirotoni�i preo�i, vor legiferarea pedofiliei. Sunt o minoritate care cere drepturi care sã-i permit� sã ajung� majoritate, pentru ca sã poat� atunci sã impun� noi legi, nelegiuite. �n Sodoma �i Gomora Dumnezeu a cobor�t foc din cer pentru cã locuitorii acestor cet��i (bogate) nu numai cã f�ceau acest p�cat, ci �i for�au pe to�i cei ce veneau acolo sã sãv�r�eascã �i ei r�utatea.


Cum se poate distruge o persoanã nevinovatã prin televizor

Emisiunile calomniatoare, mincinoase, nu pot fi verificate de publicul larg. �nsã aceste emisiuni creeaz� atitudini ostile fatã de persoana vizatã. Chiar dacã dup� zece astfel de emisiuni mincinoase va ap�rea o emisiune care restabile�te adev�rul, totu�i sãm�n�a r�ului a fost aruncatã. Omul acela, �nconjurat de ne�ncredere, suspiciune �i du�m�nie din partea celorlal�i, �ncepe sã-�i piard� echilibrul l�untric chiar dacã este nevinovat. Minciunile spuse despre el, acuza�iile de care nu se poate ap�ra si sentimentul neputin�ei �l dãr�mã l�untric. Nu numai oameni, dar si idei si institu�ii pot fi distruse prin aceastã metodã. Iat� ce for�ã au la �ndem�nã cei care conduc televiziunea �n Rom�nia �i �n lume.

Cine amendeaz� un ziar sau un post de televiziune pentru calomnierea �i umilirea unei persoane? Cine dã certificat de corectitudine oamenilor care lucreaz� �n massmedia?

Desenele animate - nevinovate numai �n aparen�ã, au un caracter hipnotic, �nrobesc sufletul copilului. Creeaz� viciul privirii necontenite la televizor. Acum se uitã la desene animate, iar dup� 12-14 ani la filme de "ac�iune", de r�zboi, la filme pornografice, "sexy", de extremã violen�ã �i de groazã. �n afarã de aceasta, desenele animate de ast�zi umblã tot mai v�dit la modelarea unei concep�ii false a copilului despre Dumnezeu �i lume. �n unele desene animate, eroul principal, "demonicã", este un personaj pus pe pozne �i, chiar dacã are corni�e, este prezentat astfel �nc�t sã devin� c�t mai simpatic. Potrivit �nvã�ãturii cre�tine �nsã, demonul - chiar mic dacã este ("demonicã") - nu este dec�t tot un lucr�tor viclean al rãutã�ii �i �mpreunã colaborator cu fra�ii s�i �ncornora�i mai mari, �n urzirea de planuri me�te�ugite spre pierderea neamului omenesc.

Robo�ii cu ochi ro�ii �i aripi (draci moderni) care se r�zboiesc �ntre ei �i ucid cu aberantã cruzime, inoculeaz� copiilor setea de violen�ã. Imaginile desenelor animate care se mi�cã cu repeziciune z�p�cesc mintea copilului, �l fac �i pe el sã fie sucit, sã n-aib� ast�mp�r, �i r�pesc dorin�a de �nvã�ãturã. Violen�a desenelor animate trece �n realitate. �n Rusia sunt ast�zi 100 000 de copii asocia�i �n grup�ri uciga�e. La noi, �n Rom�nia, crimele �ngrozitoare sãv�r�ite de unii copii i-au f�cut pe responsabilii de la Televiziune sã �nsemneze, prin buline, cercuri, triunghiuri �i p�trate colorate, filmele nocive pentru copii. Dar aceasta este oare de ajuns spre a opri vizionarea acestor filme de c�tre copii, ai c�ror p�rin�i sunt ei �n�i�i �n gravã confuzie moralã, iar celor care dau pe post asemenea produc�ii cinematografice ucig�toare de suflete le vor fi de ajuns bulinele si celelalte semne spre a se ap�ra la dreapta �i �nfrico�ata Judecatã a lui Hristos?

Trei exemple spre a arãta cum trece imaginea micului ecran �n realitate

1. �n urmã cu c��iva ani a ap�rut la noi �n �arã o casetã video intitulatã "Sirenele - satanismul �n muzica rock". Autorul acestei casete, grec de origine, fost c�nt�re� rock, mãrturise�te cã filosofia de via�ã �i-a format-o pe c�nd era copil, din filmele stiin�ifico-fantastice, care l-au fascinat. Din aceste filme ("R�zboiul stelelor" �i altele) a tras concluzia cã universul este condus de douã for�e impersonale, a binelui �i a r�ului, care se aflã �ntr-un ne�ncetat conflict, iar valorile supreme sunt puterea, orgoliul �i gloria. Autorul acestei casete video face parte dintre putinii �n�ela�i care s-au �ntors la adev�r. �nsã c��i tineri, care �n copil�rie s-au "hr�nit" cu "R�zboiul stelelor", n-au murit fãrã sã �tie cã Dumnezeu este unul singur �i pre�uie�te mai mult iubirea dec�t ura,,
smerenia dec�t m�ndria, iertarea dec�t r�zbunarea.
ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:16
irinooka...

iar ti-ai inghitit capul...
(nu ca l-ai fi avut...)
de ti-ai fi inghitit si desh' tele, barem...:P
:)))

eu_geminy
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:20
PS: ca sa fiu sincer pana la capat,ai un mare merit, irinooka:

m-ai inseninat.

si cum naiba sa nu ma bucur,
cand vad ca sunt altii cu muuult mai mai dementi decat mine...:D
:))))
eu_geminy
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:22
http://www.crestinul.ro/tv.htm
ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:26
Nimeni nu poate sã ajung� �ntr-o singurã zi un mare p�c�tos. Diavolul �tie lucrul acesta �i ac�ioneazã �n consecin�ã: dãr�mã treptat toate puterile bune ale sufletului �i ridicã �n locul lor templul sãu. "�mpãrã�ia lui Dumnezeu este �nlãuntrul vostru" spune M�ntuitorul. Tot acolo vrea �i cel rãu sã �i zideasc� �ntunecata sa �mp�r��ie.

ingerasulluptator
Postat pe 9 Decembrie 2011 21:29
ingerasule, vad ca ai pus si sursa.


acum fiecare cum ii este dat sa fie si cat rezista.
cri_cat
Postat pe 9 Decembrie 2011 22:10
De la: cri_cat, la data 2011-12-09 22:10:34ingerasule, vad ca ai pus si sursa.


acum fiecare cum ii este dat sa fie si cat rezista.
pai ca un om sa reziste mai mult,,,trebuie sa nu sa se expuna oamenilor rai,,,,pt ca aia sun camt multi...//// eu de fire sunt incapatinata si bataioasa...si poti sa ma tai ca din ale mele nu ma scoti daca eu nu vreau....
nu stiu cum sunt altii
ingerasulluptator
Postat pe 10 Decembrie 2011 20:55
nu mai gasesc un subiect interesant un video...
un film care arata manipularea mintii umane prin religie care nu are de-a face cu crestinismul,,,si cum scot bani de la oamenii naivii si creduli,,
ma enervez ca nu il gasesc poate il gasesc baietii ca aia sunt spiridusi
ingerasulluptator
Postat pe 10 Decembrie 2011 22:22
http://www.youtube.com/watch?v=y9_8cQjkGfc&feature=related
ingerasulluptator
Postat pe 10 Decembrie 2011 22:43
am gasit videoul ce fata descurcareata sunt va recomand sa il ascultati pe tot de la cap la coada pt ca este foarte interesant...
ingerasulluptator
Postat pe 10 Decembrie 2011 23:44
La oameniii care doresc sa fie crestini adevarati si sa renunte la obiceiurile lor rele....Le va trebui ceva timp ca sa se obisnuiasca cu noua gandire...Pt ca atunci cand tu nu mai faci rautati si te stradui sa fii corect,,incepe sa te afecteze mult nedreptatea celorlalti si atunci vrei sa te impui,,unii nu te inteleg pt ca o considera cearta....Pt ca peste tot predomina ipocrizia,
Dar a fii crestin inseamna sa fii cinstit si sa spui lucrurile pe nume fara ura,sa iti smeresti mintea si sa traiesti curat sufleteste,,,adica sa nu faci rau,,,adica sa nu fii invidios,,sa nu minti(dar nici sa spui totul despre tine),,a fii sincer nu inseamna sa spui totul despre tine care sa te afecteze si sa te faca sa devii vulnerabil) a fii sincer inseamna ceea ce spui sa fie adevarat...Daca omul traieste curat sufleteste si trupeste are o constiinta curata si ganduri care vin doar de la Dumnezeu...Si sa iti asculti constiinta sa citesti,,sa te rogi,,sa asimiliezi doar lucrurile constructive...
Trebuie smerenie,,sa nu doresti raul nimanui,,ca sa nu patrunda duhurile rele in mintea ta...
ingerasulluptator
Postat pe 11 Decembrie 2011 13:28
dah, irinooka...
mai trebuie niJte bate pe spinarea barbatilor, ca sa fie tacamu' complet...:D
:))))
eu_geminy
Postat pe 11 Decembrie 2011 13:33
Pt ca daca vrei sa fii crestin si nu vrei sa renunti la toate obiceiuriler tale rele,,ala rau iti va face sa iti mearga si mai rau pt ca el are putere asupra pacatului si mizeriei sufletesti..
Si pt ca crestinul sa poata avea o constiinta curata,,,trebuie sa traiasca curat sufleteste si trupeste,,,ca in constiinta lui sa fie doar gandurile de la Dumnezeu si ele sa poata simti ispitele care te baga doar in necazuri..
Dar trebuie rugaciune,,smerenie,,,si perseverenta pt ca toate necesita timp pana sa iti intre in instinct si sa iti devina obisnuinta si sa vina de la sine...La inceput va fii greu,,,dar daca comtinui cu rugaciunea si nu urasti si nu doresti raul celor care nu te vor intelege,,,si poate te vor umili si tu iti vei smeri mintea ca resentimentele sa nu sa se transforme in ura si ura in razbunare...
Cu timp crestinii se vor obisnui sa nu fie intelesi,,,cu timpul iti vei impune punctul de vedere,,,sa ai demnitate pt ca prin demnitate vei ajuta pe ceilalti sa isi constuiasca caracterele sdi pt ASTA Dumnezeu te va rasplati spiritual....
Dumnezeu nu rasplateste spiritual pe acel care incurajeaza prostia lenea si nesimtirea...
Dar atunci cand crestinul se pocaieste cu adevarat si in mintea lui patrunde o noua gandire,,,care la inceput nu va fii inteles de ceilalti...Dar nu trebuie sa urasti pe nimeni,,,pe cei care rad de tine,,,si tu sa perseverezi in gandirea care vine de la Dumnezeu cu timpul te vei obisnui,cu ea,cu timpul si ceilalti se vor obisnui cu noua gandire
ingerasulluptator
Postat pe 11 Decembrie 2011 13:38
De asta se spune ca la inceput cand omul se pocaieste vrea sa renunte la cele rele,,,se detaseaza de ei...Dar simte ca inbuneste,,pt ca vede cata rautate cata nedreptate se afta in jurul sau...
nedreptatea afecteaza mai tare pe crestinul cinstit,,,care vrea sa isi impuna punctl de vedere,nimeni nu il intelege,toti rad de el...Dar daca perseverezi,,,te rogi,,citesti,te smeresti si traiesti curat sufleteste,,,adica sa nu urasti pe cei care te urasc,,,si pe cei care rad de tine,,ci sa te rogi pt ei,,,sa te smeresti ca sa nu te afecteze nedreptatea si sa poti persevera in noua gandire ca sa te poti obisnui cu ea si sa ii faci si pe ceilalti sa se obisnuiasca cu tine...
Dar mai intai trebuie sa te obisnuiesti cu ea,,sa perseverezi in noua gandire,,,ca sa devii statornic si cand mintea ti se limpezeste si ti se lumineaza pot ca incepi sa ii ajuti si pe ceilalti la construire..
Dar trebuie mereu rugaciune si o constiinta curata,,,cu ganduri curate de la Dumnezeu care sa te indrume si sa te fereasca de ispitele celorlalti oameni pe care tu doresti sa ii ajuti la construire..
dar doar asa ne putem construi unii pe altii
ingerasulluptator
Postat pe 11 Decembrie 2011 13:47
Multi oameni fara lumina constiintei...
Zic pai eu vreau sa fiu pt mine,,,dar daca stai sa gandesti logic ei nici macar pt ei nu stiu sa fie,,...Oamenii necredinciosi nu stiu decat sa faca rautati sa profite de pe ceilalti straini,,ei zic ca sunt pt familia lor,,dar cand colo si cei din familie profita unii de altii,asa ca in familie...Unul munceste pt toti.......multi batrani ajung la batranete fara bani pt ca si-au intretinut copiii,,si nepotii si ei nu au nici un sprijin la batranete pt ca pana la urma si copiii fac copii si au si ei probleme,,asa ca batranii degeaba zic sa sunt pt ei pt ca nici macar pt ei nu stiu sa fie...
daca vrei sa fii pt tine atunci trebuie sa fii cinstit,,sa muncesti,,,sa ai o gandire constructiva si de ajutor semenilor tai..
pt ca noi oamenii avem calitati diferite si prin calitati noi oamenii ar trebui sa ne completam unii pe altii..Pt ca fiecare om depinde de alt om,,,si daca intre oameni ar predomina pacea atunci si material ne-ar merge bine,,pt ca ne-am ajuta unii pe altii cu idei pt construire..
ingerasulluptator
Postat pe 11 Decembrie 2011 13:53
Barbatii nu au nici o calitate morala....ei se pricep doar la prostii si smecherii
ingerasulluptator
Postat pe 11 Decembrie 2011 21:38

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
buna 4 De la: ficus 23 Ianuarie 2014 17:46
florile mele 17 De la: daniilia 24 Februarie 2010 23:32
Ce parere aveti de barbatii care ajuta in bucatarie si la cresterea copiiilor? 18 De la: luptatoareacurajoasa 11 Martie 2010 21:16
imi trebuie un aragz nou 2 De la: iqart 19 Decembrie 2009 20:10
curatenia de primavara 39 De la: garbo197910 28 Martie 2011 13:56
Setari Cookie-uri