z'dai seama cat sufar....:P dar daca pun eu solutia aici, are ceva?:)) |
||
eu_geminy Postat pe 1 Ianuarie 2012 19:56 |
||
---|---|---|
Stiu ca nu suferi :) Nu cred ca se supara cineva. | ||
klaire Postat pe 1 Ianuarie 2012 20:18 |
||
cine se supara, ii trece. (anacolut, stiu, Ciresico:P) :))) |
||
|
||
eu_geminy Postat pe 1 Ianuarie 2012 20:22 |
||
eu nu fac nici o dezvaluire, faceti voi.... | ||
quasaria Postat pe 2 Ianuarie 2012 12:14 |
||
De la: Ciresica, la data 2012-01-01 07:22:35La Multi Ani! De aici incepe greseala: 3a - 2a = 3b + 3c - 2b -2c Corect era: 3a-2a= 3(b+c) - 2(b+c); dar stim ca a=b+c => a= 3a - 2a => a=a |
||
klaire Postat pe 6 Ianuarie 2012 07:26 |
||
Klaire ai dreptate in metoda ta dar cu putina matematica pe care o stiu cred ca nici explicatia mea nu e gresita. Ce zici? E o ecuatie care se poate rezolva prin mai multe metode. | ||
Ciresica Postat pe 8 Ianuarie 2012 18:46 |
||
Ciresica, da, o ecuatie se poate rezolva prin mai multe metode; ce spui tu este bine Scuze daca te-am facut sa crezi ca ar fi incorect. Ma gandeam doar ca poate mai spune cineva vreo parere - pentru ca primul impuls este sa tai ce este in paranteze si sa pui semnul egalitatii intre 3 si 2. | ||
klaire Postat pe 8 Ianuarie 2012 19:37 |
||
De la: klaire, la data 2011-12-31 23:52:59 La acest gen de probleme frumusetea este sa descoperi UNDE S-A GRESIT in rationamentul initial, cel care a dus la extraordinara "contradictie" 3=2. Pentru a ajunge la 3=2 trebuie sa simplificam (impartim) prin (a-b-c) ambii termeni ai ecuatiei 3( a - b - c ) = 2( a - b - c ) Or, din conditiile initiale (a=b+c) rezulta ca a-b-c=0(ZERO), iar asta ne duce la greseala din rationamentul initial: IMPARTIREA LA ZERO, care, prin definitie, nu exista in corpul numerelor reale (R). Adica, daca avem 2x0=0, nu inseamna ca, facand proba inmultirii prin impartire, 0:0=2 (zero impartit la zero egal doi). Pur si simplu impartirea la zero nu exista si este o greseala. "Smecheria" exercitiului consta in a masca impartirea la zero prin impartirea la (a-b-c). |
||
Ecoul Postat pe 9 Ianuarie 2012 21:21 |
||
care e urmatorul numar in secventa data? 1 11 21 1211 111221 312211 13112221 ....................... |
||
esme Postat pe 9 Ianuarie 2012 21:52 |
||
De la: esme, la data 2012-01-09 21:52:04care e urmatorul numar in secventa data? 1113213211 un unu un trei doi de unu trei de doi un unu urmeaza, firesc: 31131211131221 Adica, numarul actual il descrie pe cel precedent, primul numar din secventa fiind 1, al doiea 11(un unu), urmatorul 21(doi de unu) etc etc |
||
Ecoul Postat pe 9 Ianuarie 2012 22:00 |
||
corect! fiecare numar e, de fapt, descrierea celui anterior. nice and quick! :) |
||
esme Postat pe 9 Ianuarie 2012 22:13 |
||
Efectuati operatiile matematice necesare astfel incat sa fie adevarate egalitatile de mai jos - 1 1 1 = 6 2 2 2 = 6 3 3 3 = 6 4 4 4 = 6 5 5 5 = 6 6 6 6 = 6 7 7 7 = 6 8 8 8 = 6 9 9 9 = 6 |
||
nathalie Postat pe 10 Ianuarie 2012 20:51 |
||
Eu doar va pup, adica asa (o stiu asa "olecutica", si sa nu stricam jocul) | ||
klaire Postat pe 10 Ianuarie 2012 21:04 |
||
(1+1+1)! =6 (adica 3 factorial= 1x2x3=6) 2+2+2= 6 √(3+3)+3= 6 √(4x4) +√4= 6 (5 la patrat+5) :5 = 6 6+6-6=6 7- (7:7)= 6 radacina cubica din(8x8) + radacina cubica din 8 = 6 √9x√9 - √9 = 6 nu am stat sa caut semnele pt radical de ordin 3 si nici pt coeficientul radacinii, de aceea am ales sa ortografiez. |
||
esme Postat pe 10 Ianuarie 2012 21:34 |
||
klaire Postat pe 10 Ianuarie 2012 21:38 |
||
umblati tot cu prostii, in loc sa tineti cont ca am venit aciulea ca sa ne cultivam...:P :)) |
||
eu_geminy Postat pe 10 Ianuarie 2012 21:48 |
||
marturisesc ca stiu `curiozitatea` asta din liceu. la fel si pe cele postate de mine anterior aici. :) precum spuneam... nimic nu se compara cu misterul armonios al numerelor. iar matematica manipulatorie e intr-adevar o uimitoare provocare. :) |
||
esme Postat pe 11 Ianuarie 2012 09:30 |
||
De la: eu_geminy, la data 2012-01-10 21:48:40umblati tot cu prostii, in loc sa tineti cont ca am venit aciulea ca sa ne cultivam...:P :))) nu, te rog! las cultivatul pe topicele irinucai! cu ce invat acolo n-am sanse sa dau chix! si cred ca niciunul dintre noi. :)) aici o facem dupa capul nostru! :P nah, ca am creat un calambur! ;) |
||
esme Postat pe 12 Ianuarie 2012 20:51 |
||
Imi permit sa fac o corecturaDe la: esme, la data 2012-01-10 21:34:49 adica este "x" in loc de "+" acolo, nu? sper sa nu supar pe nimeni |
||
panty_C Postat pe 13 Ianuarie 2012 03:45 |
||
pateruta, da, trebuia sa fie semnul inmultirii. am gresit! . 3 ori 3 fac 9 si radical din 9 e 3. :P bineinteles, poti face diverse artificii. si n-as avea de ce sa ma supar! n-am vanitati! unde gresesc, gresesc! |
||
esme Postat pe 13 Ianuarie 2012 16:47 |
||
scuze, mii! am papat N-ul din Panteruta! :P | ||
esme Postat pe 13 Ianuarie 2012 17:25 |
||
nici o problema! | ||
panty_C Postat pe 29 Ianuarie 2012 15:48 |
Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
---|---|---|
Voi ce credeti despre ungurii din Romania? | 21 | De la: garbo259257 10 Aprilie 2012 19:01 |
maxime, citate, expresii... | 35 | De la: garbo011441 7 Octombrie 2012 23:06 |
DESPRE BARBATI | 4 | De la: alfheim 28 Iunie 2011 13:51 |
|
||
Cum visati alb negru sau color ...? | 107 | De la: garbo_19362 30 Mai 2014 19:28 |
Ce faci in acest moment ?? | 206 | De la: fleurdelis 4 Iulie 2010 06:26 |
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri