Buna ziua ! Ma numesc Cosmina si sunt eleva in clasa a 11a . Am nevoie de raspunsurile dv. la urmatorul chestionar ,el fiind folosit ca material didactic la un proiect . varsta si sex ... 1. Ati trecut printr-un divort ? a. DA b. NU 2. Ce a reprezentat pentru dumneavoastra divortul ? ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ 3. Care au fost cauzele divortului ? a. dependenta de alcool b. violenta (verbala/comportamentala) c. infidelitatea d. nepotrivirea de caracter e. alte cauze ( Care sunt acestea ? ) ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 4. Ce ati simtit dupa ce ati divortat ? a. am suferit foarte mult b. nu m-a afectat deloc c. am fost fericit/a 5. Aveti copii? a. DA b. NU 6. In ce mod credeti ca divortul a afectat copilul dumneavoastra ? Argumentati raspunsul. .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................