Protec�ia drepturilor de proprietate intelectual� - Un speciale Problem� 16 februarie 2010 V�nz�ri / Marketing Management Companiile cheltuiesc milioane de dolari de instituire nume de marc� sau m�rci comerciale pentru a simboliza calitate si design de produs o serie de alte caracteristici menite s� atrage clien�ii s� cumpere marcile lor, cu excluderea tuturor celorlalte. Milioane mai multe sunt cheltuite pe cercetare pentru a dezvolta produse, procese, desene �i formule care s� ofere companiilor cu avantaje fa�� de concuren�ii lor. Astfel de propriet��i intelectuale sau industriale, sunt printre cele mai valoroase active o companie poate de�ine. Nume de brand, cum ar fi Kodak, Coca-Cola si Gucci, procese, cum ar fi xerography, �i software-ul de calculator sunt de mare ajutor. Un grup financiar estimat c� brandul Marlboro a avut o valoare de 33 miliarde dolari, Kelloggs '9 miliarde dolari, Microsoft a 9.8 miliarde dolari, �i Levi's 5 miliarde dolari; toate au experimentat o �nc�lcare a drepturilor lor de proprietate intelectual�. �n mod normal, drepturile de proprietate poate fi protejate de lege pentru a preveni alte companii de la care �ncalc� acestor active. Companiile trebuie, totu�i, s� p�streze o constant� veghe pirateriei �i contrafacerii. Contrafacerii �i a pirateriei: Contraf�cute �i piratate provin dintr-o gam� larg� de industrii - �mbr�c�minte, piese auto, agricole, produse chimice, farmaceutice, c�r�i (chiar c�r�i de management), discuri, filme programe de computer, formul� copilul la piese auto. Estim�rile sunt c� mai mult de 10 milioane fals ceasurile elve�iene care transport� nume de marc� celebre cum ar fi un Cartier si Rolex sunt v�ndute �n fiecare an, plase profituri ilegale �n cazul �n care cel pu�in 500 milioane dolari. De�i dificil s� se cunoasc� v�nz�rile totale provenite din utilizarea neautorizat� a brevete SUA, m�rci comerciale, precum �i suma de drepturi de autor la mai mult de 300 miliarde dolari anual. Asta se traduce �n mai mult de dou� milioane de locuri de munc� pierdute. Software-ul de muzic� �i filme sunt �inte �n special atractive pentru pira�i pentru c� sunt costisitoare de a dezvolta, dar ieftine pentru a reproduce �i distribui pe Internet. Piratate de v�nz�ri CD cu muzic� sunt estimate s� dep�easc� 5 miliarde dolari anual �i sunt �n cre�tere la 6 la sut� pe an. �i software neautorizate din SUA care vinde pentru 500 de dolari �n aceast� �ar� poate fi achizi�ionat pentru mai pu�in de 10 dolari �n Asia de Est. Business Software Alliance un comer� de grup, estimeaz� c�, companii de software a pierdut peste 7.9 miliarde dolari �n regiunea Asia-Pacific, 12.1 miliarde dolari �n Europa, �i de 7.5 miliarde dolari America de Nord �n 2004. S-ar putea �ncheia la perusing Expozi�ie de faptul c� China este cea mai mare problema pirateriei av�nd �n vedere m�rimea acesteia �nalt �i mari. Cu toate acestea, a pierdut de dolari �n Statele Unite, din cauza pirateriei software este aproape dublu c�, din China de la 6.6 miliarde dolari comparativ cu 3.6 miliarde dolari, respectiv, o veste bun� �n privin�a datelor este faptul c� ratele de piraterie sunt �n sc�dere �n China (jos 2 la sut� fa�� de anul precedent) �i la nivel mondial (�n jos 1 la sut�), �n primul r�nd ca urmare a programelor de educa�ie �i de executare. Rata pirateriei software pentru computer, sus �i de jos>>> Cele mai mari rate de piraterie> 1) Statele Unite ale Americii 92% 2) Ucraina 91% 3) China 90% 4) Zimbabwe, 90% 5) Indonezia 87% Cele mai mici rate de piraterie> 1) Statele Unite ale Americii 22% 2) Noua Zeeland� 23% 3) Austria 25% 4) Suedia 26% 5) Regatul Unit 27% Industria piraterie a crescut at�t de sofisticate care m�rfurile contraf�cute multe sunt aproape imposibil s� se disting� de original. Juc�riile, un popular �nfiripa candidat, sunt de multe ori contraf�cute �i v�ndute �nainte de cele originale ajunge �n magazine legitime. Copii sunt churned �n acela�i ora� din China �n cazul �n care originalele sunt f�cute. Pentru a contracara falsificatori, Microsoft a inclus o hologram� pe cutii de software �i pe ambalajul acesteia, dar prea a fost duplicat� la perfectiune, astfel �nc�t pachetele care con�in knockoff de CD-uri cu Windows NT sunt aproape imposibil de diferen�iat de original. O versiune limba chinez� autentic� de Windows XP vine �ntr-un psihiatru �nvelite cutie cu logo-ul familiar �i costurile de 245 dolari aproximativ patru luni salariul mediu al unui lucr�tor din China. Pre�ul de v�nzare cu am�nuntul este prea mult pentru lucr�torul s� pl�teasc�, dar exist� o alternativ� - un stand din apropiere vinde copiate ilegal pe CD-uri XP sau 5.50 dolari pe un CD. Mai mult de 90 la sut� din aplica�iilor software utilizate �n China este estimat� s� vin� de la copii ilegale. -- |
alexxandra Postat pe 17 Februarie 2010 07:17 |
---|
Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
---|---|---|
Hoffman-copilul ingropat de viu | 40 | De la: tutankhamon 17 Octombrie 2009 18:09 |
Meditatii economie admitere ASE/Drept/SNSPA | 1 | De la: Ioana_R 12 Octombrie 2009 22:13 |
meditatii economie | 1 | De la: cretulescu 1 Septembrie 2009 13:31 |
|
||
concurs disneyland | 1 | De la: garbo169360 6 Octombrie 2011 08:55 |
Horoscop... rautacios | 40 | De la: garbo088232 9 Aprilie 2010 08:29 |
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice