buna

sunt noua pe aici.eu anu trecut am pierdut o sarcina la 23 de sapt.mi mi-au spus ca mi-sa rupt placenta si au trebuit sa-mi faca cezariana.iar eu de atunci nu mai reusesc sa raman.si nu stiu ce sa mai fac.Mi-am facut si analize si imi tot spun ca nu am nimic.nu stiu ce sa mai fac
.Vreau un sfat.multumesc
iuliana_caciularu
Postat pe 3 Decembrie 2008 12:17
Imi pare rau pt tine.Incearca alt dr, alt spital.De unde esti? Eu ti-as recomanda cilinica Eva din Brasov.Sunt medici f f f buni acolo.Este o clinica privata.spor la bb.
laura_paisan1983
Postat pe 3 Decembrie 2008 12:51
buna am avut o problema asemanatoare cu a ta ,am facut controale peste controale,tratamente si doct tot asa imi spuneau ca nu am nimic dar ceva aveam ca nu puteam sa raman insarcinata pana intr-o zi cand m-am hotarat sa ma duc la spitalul Giulesti unde am gasit o doct foarte cumsecade si foarte amabila ,m-a luat de la zero cu toate analizele.Am facut tot cum a zis ea si dupa nu stiu cate analize ,am reusit sa raman insarcinata(am nascut un baietel)prin cezariana.Du-te la giulesti si sper sa-ti fie bine,sunt doct foarte bunii,vin femeii din toate colturile tari si reusesc sa rezolve orice problema medicala daca mai exista sanse.
ALEXANDRU28
Postat pe 3 Mai 2009 16:53
e foarte trist dar te sfatuiesc sa nu fii stresata si nu te mai gandi ca vrei bebe
liliana28
Postat pe 13 Aprilie 2010 14:52
buna iuliana_caciularu imi pare rau sa aud asta si eu am trecut prin chin ca nu puteam avea copii si culmea ironiei cand nici nu mai speram si sincer imi luasem gandul poc am ramas insarcinata.

sfatul meu incearca parerea altui ginecolog cauta si te intereseaza de unul bun poate ai noroc ceea ce iti si dorec

de unde esti?
anaROBERT
Postat pe 13 Aprilie 2010 15:28

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
ofer carucior chicco 10 De la: costyursu 24 Septembrie 2011 23:11
revenire dupa nastere 1 De la: andyG 24 Octombrie 2008 11:27
cezariana sau nastere naturala? 18 De la: RamonaPopescu 28 Iulie 2020 12:52