CE VA POT SPUNE ESTE CA FETITELE NOASTRE TREC CLASA A PATRA .......SI IN ACEST SISTEM. INTRADEVAR AM AJUTAT SI NOI LA AMENAJAREA CLASEI DAR SI DOAMNELE AU PUS UMARUL CU NOI. Nu sant deloc dezamagita pt ca fetitele merg foarte bine si ca sa fiu sigura le-am verificat inscriidule la concursuri sa le verific cunostintele.Noi santem foarte multumiti . | ||
garbo074997 Postat pe 28 Iulie 2010 21:55 |
||
---|---|---|
Si copii sant deja obisnuiti sa lucreze cu 2 doamne deci in clasa a cincea le va fi usor cu mai multi profesori | ||
garbo074997 Postat pe 28 Iulie 2010 21:57 |
||
Cea mai buna evaluare sunt concursurile. Daca copilul dumneavoastra nu s-a putut adapta sistemului si ati constatat ca este fericit in sistemul clasic, atunci e ok. Ati gasit solutia cea mai buna pentru copilul dumneavoastra. Dar sistemul steo by step e un sistem bun. Copiii se dezvolta corect, invata tot ce trebuie sa invete, si chiar mai mult. Toate lucrurile alea care spuneti ca nu s-au intamplat la clasa copilului dumneavoastra, la alte clase se intampla. Exista evaluari, subtile cei drept. Stiti ca psihologii nu recomanda competitia intre copii pana la 12 ani? E in detrimentul lor. Tocmai asta face step-ul. Nu evalueaza clasic, ca sa nu descurajeze copilul. Dar parintele, atunci cand ia copilul de la scoala vede tot ce a lucrat copilul in acea zi. Si discuta cu invatatorul, care ii spune daca si unde au existat probleme. Si astfel, ai posibilitatea sa rezolvi pas cu pas orice deficienta. E un sistem mult mai "interactiv" decat sistemul clasic. Se pare ca in cazul dumneavoastra lucrurile nu au fost ok cu invatatoarea. Dar v-ati ferit sa acuzati invatatoarea si ati ales sa acuzati sistemul.Nu e asa. Am citit atenta toate postarile. Daca parintii vor ceva mai bun pentru copiii lor, atunci sa aiba curaj sa aleaga step-ul. E un sistem bun. |
||
|
||
maria35 Postat pe 2 Octombrie 2010 11:51 |
||
daca aveti timp sa va ocupati de copii, nu va sfatuiesc sa alegeti stepul. 1. nu are continuitate. imaginati-va o casa construita la inceput din chirpici si apoi continuata cu caramida. cam ce iese? 2. problema de sanatate: faceti un efort de imaginatie si considerati ca trebuie sa stati de la 8 pana la la 16 pe un scaun. faceti pauze doar de 10 minute si , in tot acest timp, lucrati intens. cam cat rezistati?cam ce credeti ca spune cea coloana vertebrala a copilului silit sa stea atatea ore in aceasta pozitie? 3. oboseala . dupa pauza de masa se trece iar la munca. ati putea avea randament fara sa va odihniti, fara sa faceti ceva ce v-ar deconecta? dupa 4 ore de invatat, mai aveti puterea sa continuati?si daca da, cu ce randament? noi nu avem conditile americanilor si nici nu ne-am adaptat sistemul pentru aceasta forma de invatamant. ei, din 1960 tot lucreaza la ea. la noi, ca la nimeni. se face o amestecatura din toate. daca va iubiti puiul, si aveti posibilitatea sa-l supravegheati, vedeti-va de treaba ,deocamdata. nu va lasati amagite de ambalajul frumos in care e invelita aceasta alternativa. stiti vorba cu" pe afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul" |
||
si_totusi Postat pe 2 Octombrie 2010 21:07 |
||
Buna dimineata! 1). Am doi copii, fata si baiat. Fata a fost foarte silitoare la invatatura, pe vremea ei nu exista step-by-step, asa ca a mers cu valul de atunci. Nici nu imi faceam probleme cu ea, ca nu isi face temele sau ceva de genul acesta. O ajutam si eu cat puteam, dar stiam ca este foarte constiincioasa. Si totusi .... clasa a V-a a fost un dezastru pentru mine. La inceput. Am dibuit imediat problema si fata a revenit pe linia buna. Apoi totul a mers ca uns. Problema erau ... profesorii! Nu era obisnuita cu trecerea de la invatator la profesori (desi avusese trei invatatoare.... asa a fost sa fie la clasa ei). Concluzia: desi a mers numai pe sistem clasic de invatare si a fost un elev foarte silitor, au existat, totusi, surprize. 2). Baiatul .... eh, ca baietii (asa mi s-a spus, asa va spun), adica nu cu foarte multa dorinta de carte. Mult mai istet decat fata, prinde mult mai repede, dar iresponsabil. Eu eram innebunita, fara voia mea il comparam cu fata. Daca nu as fi avut-o pe ea inainte, as fi crezut ca este vina mea. Pana am inteles ca lucrurile nu stau chiar asa. Dar, pana la urma, din cauza timpului, a trebuit sa il duc la step. Desi evitasem acest lucru tocmai pentru ca fusesem "informata" ca ii va veni greu din clasa a V-a, in clasa a III-a nu am mai avut incotro. Mai multumita decat am fost in acei doi ani petrecuti la step, nu stiu sa mai fi fost. Venea mult mai relaxat acasa, temele facute, doar mai repetam putin cu el sau ii dadeam sa lucreze in plus. Se dadeau teme, bineinteles, dar de multe ori reusea sa le faca in clasa. Manca bine impreuna cu ceilalti copii. Dupa ore de curs, aveau cel putin o ora in care erau lasati sa se joace in aer liber, supravegheati fiind de invatatoare. Acest lucru eu nu mi-l permiteam inainte (sa il las sa se joace, pentru ca avea foarte multe lectii de facut, de multe ori ne apuca si ora 22.00 - mult pentru un copil de 9-10 ani). Nu excela la carte, dar nici nu era in "ceata". Era el si atat. Adica, intre timp, intelesesem si eu ca nu trebuie sa il mai compar cu fata si ca trebuie sa il iau asa cum este: istet nativ dar lenevior. 3). A venit si clasa a V-a!!! Surpriza: baiatul s-a acomodat extraordinar de usor. Neavand incotro a trebuit sa ii schimb si scoala, deci avea si colectiv nou. Nu s-a plans de lectii, am invatat si eu sa stau cu gura pe el, l-am ajutat la lectii, dar niciodata nu mi-a luat note mai mici de 8. (mint: o singura data, la desen, cand a avut mana dreapta in ghips si l-a silit profesoara de desen sa deseneze cu ... stanga; dar asta-i alta poveste). 4). Concluzia: SBS este bun, mai ales pentru copii. De parinti, nu mai spun! Elevii sunt mai relaxati si se invata sa lucreze cu mai multe persoane. Diferentele exista, dar numai in functie de invatatori. Asa cum si la clasic exista. Nu plecati cu idei preconcepute, asa cum am facut eu. Interesati-va de invatatori, asa cum, probabil, procedati si daca ati da copilul la o clasa cu invatamant clasic. |
||
Doinita201 Postat pe 3 Octombrie 2010 06:27 |
||
Buna ziua, De 2 zile caut si eu informatii in ceea ce privesc anumite specte financiare ale sistemului step. Mi-am inscris copilul la step este prematur sa va spun daca este in regula sau nu dar problema mea sunt parintii copiilor care vin cu propunerea de a stringe 100 lei/luna/copil pentru a plati doamnele invatatoare sa stea 8 ore -adica nu 4 ore una si 4 ore cealalta ci amandoua sa fie prezente in clasa pe parcursul celor 8 ore. Ma adresez in special D-nei invatatoare kidz006924. Mie mi se pare o mare ineptie ca cele 2 invatatoare sa se �calce � in timpul programului.Fiecare are stilul ei si mi se pare normal sa fie una singura.Am mai aflet ca intr-adevar exista posibilitatea de a fi 2 profesori dar in cazul in care copii au anumite dizabilitati de intelegere . In plus unul dintre parinti spune ca este o practica uzuala de a plati profesorii lunar(nu vorbesc de mici atentii de craciun , paste sau zile de nastere). Imi este frica de faptul ca daca nu sunt de acord si nu voi plati acest lucru se va rasfrange asupra copilului. In speranta ca voi primi un sfat va multumesc anticipat. |
||
alina73 Postat pe 21 Octombrie 2010 17:46 |
||
Poate mi/a scapat ceva din postarile anterioare, dar vreau sa va impartasesc si experienta mea, desi de regula ma abtin sa fac pe forum comentarii despre viata privata. Nu o sa va vorbesc despre sistemul step by step, gasiti suficiente materiale daca va intereseaza. Va voi vorbi strict despre fiul meu, repet, nu este o pledoarie pentru sistem, ci doar o experienta personala. Sunt mama unui elev de clasa a x a, la cel mai bun liceu din oras.Anul trecut a fost primul din clasa, a participat la 3 olimpiade nationale si la un proiect international..Jumatate din olimpicii liceului sunt fostii lui colegi din scoala generala. Este un copil care nu adoarme cu capul pe carte, nu toceste ore in sir, are prieteni, iese cu ei, are pasiuni, e implicat in proiecte diverse. In clasa a IX a s-a integrat rapid, poate si datorita faptului ca a fost admis la profilul pe care si/l dorea si avea multi fosti colegi de clasa in acelasi liceu. Mentine o legatura foarte stransa cu fosta diriginta din V-VIII si cu fostii colegi din generala ( au fost 25 de elevi in clasa, din clasa I pana in clasa a VIII nici un coleg nu s/a mutat din clasa ).La fiecare incepul de an scolar, merge impreuna cu fostii colegi in clasa unde ii asteapta, cu dragoste, fostul invatator.Rasfoiesc impreuna caietele de evaluare, mapele de portofolii, se amuza cand citesc " are inteligenta matematica, trebuie stimulat si incurajat spre performanta " pe caietul unui elev care azi e la mate-info, " are inclinatii pentru limbi straine, trebuie incurajata sa/si insuseasca vocabularul si sa vizioneze filmele recomandate" pe caietul unei eleve care azi e olimpica la latina, rad cu pofta cand isi vad picturile la care erau vreo patru coautori. Fiecare dintre ei se aseaza pe " scaunul autorului " si le vorbeste boboceilor despre reusite, esecuri, aspiratii, intorcandu-se in timp, intalnindu-se cu copilaria pe care invatatorii le/au facut/o frumoasa ( doamna s/a pensionat ).Se aseaza pe saltelutele si pe scaunelele care le amintesc de prima zi de scoala...apoi isi iau ghiozdanele grele, care chiar ca au toate sansele sa le strambe coloana, si pleaca spre case pentru ca ii asteapta noianul de teme pentru ziua urmatoare ( si domnul de geografie e la fel de exigent ca si doamna de mate sau domnul de la info, cui ii pasa ce abilitati are elevul si ca ar trebui valorificate ? ) In drumul spre casa nu uita niciodata sa dea o fuga pe la fosta diriginta, ( cum ar putea sa uite caldura cu care, in clasa a V a, i/a primit doamna intr/o clasa rece, cu banci rigide, vorba blanda cu care doamna i/a povatuit privind atitudinea lor fata de profesorii care urmau sa aiba asteptari de la ei si care s/au dovedit ulterior a fi oameni minunati, care au facut eforturi sa se muleze, fiecare, pe temperamentele elevilor modelati cu dibacie in sistemul step by step, respectandu/si, reciproc, personalitatea ?). Doamna invatatoare care a postat anterior probabil ca va repera orasul din care scriu pentru ca invatatorul fiului meu este unul dintre formatorii step, un om caruia ii datorez prezentul si viitorul fiului meu. |
||
elodia Postat pe 21 Septembrie 2011 16:11 |
||
Buna,in speranta ca imi vei raspunde la mesaj,avand in vedere ca discutia e de acum 5ani,indraznesc si eu o intrebare.Ai inscris pana la urma copiii la SBS? Si daca da,unde? Cum a fost?vreau sa inscriu si eu baietelul in clasa 1. Multumesc | ||
felix26032 Postat pe 22 Mai 2015 18:16 |
||
De la: Angela_kidz, la data 2009-12-04 10:32:29da, Clau, despre scoala aceasta spuneam.... E fain, acum e in cls II deja. Buna,am un baietel de 7 ani si vreau sa-l inscriu la SBS, imi poti spune,acum ca suntem in 2015 cum s-a terminat sbs pt voi? Eu il mut pe baietelul meu de la traditional,unde mi se pare o catastrofa,la sbs unde vad o speranta de mai bine. Am niste prieteni in Suedia unde se preda pe acelasi principiu si sunt impresionata. Multumesc anticipat |
||
felix26032 Postat pe 22 Mai 2015 18:38 |
Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
---|---|---|
Prin urmare incerc sa va cer ajutorul dumneavoastra | 2 | De la: anaROBERT 19 Iunie 2010 01:01 |
ce sai mai dau lui bebe... | 9 | De la: office_salinasusesi_ro 22 Iunie 2010 09:29 |
un pediatru bun?? | 15 | De la: carter 25 Mai 2017 18:59 |
|
||
spalatul pe dinti | 28 | De la: office_salinasusesi_ro 24 Februarie 2010 15:56 |
Salut!! | 1 | De la: kidz007385 20 Martie 2010 12:21 |
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară