SanoVita Wellness – noua gamă de suplimente alimentare sub formă de jeleuri și acadele nutritive
Prima Hiper - farmacie Dr.Max din România se deschide la Iași
Călătorește pentru o stare de echilibru cu Barnӓngen
WINTER MOOD BY IRINA NEACŞU: Relaxare cu plante din Transilvania
ARTISTA IRLANDEZĂ MARY DILLON VA PREDA LA ȘCOALA DE ARTĂ ȘI DESIGN BOTANIC CEMBRA DIN BRAȘOV
DERTOUR lansează 7 oferte de vacanță pentru românii care vânează destinații exotice în sezonul rece
Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania ”Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
Noua colecție de sărbătoare de la SABON - tot ce-ți poți imagina!
Alexandrion Group lansează Alexandrion Flavour Collection, o colecţie inovatoare, destinată consumatorului contemporan
Machiaj de Star: Raluka testează rezistența celor mai noi produse din gama AVON Powerstay
Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand și deschide prima unitate din Baia Mare
Cu o formulă hipoalergică, Noul Persil Sensitive asigură spălarea perfectă a hainelor și grijă pentru pielea sensibilă
IEHANA: Noutăți la inceput de iarnă
Colecția feerică Rose Garden de la Jenny Fairy
Ferma ecologică Moșia Chindia lansează gama de produse pentru copii
Stada România lansează ViruProtect cu aromă de căpșuni
Susține imunitatea cu soluții eficiente și inovatoare
Minighid de alimentatie sanatoasa. 15 principii de la medicul nutritionist Serban Damian!
#CalvinKlein – Bucura-te de versatilitate
Ce bijuterii alegem in functie de zodie? Sa lasam stelele sa decida ce ar trebui sa purtam!
Ghid pentru o viata traita cu sens – un curs fascinant de dezvoltare personala si un proces de transformare complet
Piesa de mobilier preferată are o dată de expirare. Studiu Mobexpert arată cât de des înlocuiesc românii obiectele din casă și ce spun experții
Fie iarnă, fie vară, fotoprotecția înseamnă sănătate și tinerețe
EVA INTIMA, cea mai complexă gamă de îngrijire a zonei intime, disponibilă acum în România
Gama unică Pro Nature de la Henkel – produse de curățenie sustenabile create pentru o casă și o planetă curate
”Pot schimba lumea”: Lavazza lansează calendarul 2022, cu portretele a 6 ”artiviști”, sub îndrumarea artistică a multi-premiatului artist cinematografic Emmanuel Lubezki
Piesele confortabile si minimaliste, punctele centrale ale colectiei de Toamna - Iarna „SENSES”
Sport Time Trade, distribuitorul Nike în Romania, deschide magazinul Nike din Iulius Town Timișoara
Marks & Spencer susține campania de prevenție a cancerului de sân prin continuarea parteneriatului cu Fundația Renașterea
”Viitorul îți stă bine”: Lidl și GLAMOUR lansează împreună prima lor colecție de haine sustenabile pentru femei, sub marca proprie Esmara
Kaufland anunță Urbanland, o colecție inedită semnată de tineri designeri români
Start înscrieri Hackathon4Health 2021
Miele își consolidează promisiunea față de mediu prin electrocasnice cu o durată de viață de 20 de ani
Maximizează potențialul creativ cu MX Keys Mini, noua tastatură wireless cu design minimalist de la Logitech
Retreat de Toamnă la Viscri: Landscape Art 15 – 18 octombrie 2021
Toamna Horticolă Bucureșteană – Ziua Recoltei
Mastercard lansează campania ”Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De Neprețuit” – dedicată tuturor celor ce își vor lua un nou card Mastercard în această toamnă
OPI lansează Nature Strong, prima sa colecție de lac de unghii natural și vagan, prietenos cu mediul înconjurător
Nou în colecția Fresh&Glow! Mască & Scrub 3-in-1 Dead Sea SABON
Cad frunzele, dar nu lăsa și părul să cadă!
A fost desemnat noul campion Starbucks Barista România
Mici sau mari, dar sănătoși în comunitate
La început de toamnă, gama HYSÉAC de la Uriage este aliatul unui ten fără imperfecțiuni
Descoperă eleganța și senzualitatea cu noul balsam de rufe Silan Suprême!
Cad frunzele, dar nu lăsa și părul să cadă!
Nestlé lansează în România ROASTELIER by NESCAFÉ, soluția completă de prăjire a cafelei dedicată antreprenorilor din HoReCa
Căderea părului toamna
Asociația Agricola lansează primul ghid de nutriție dedicat celor mici
TikTok anunță atingerea pragului de 1 miliard de utilizatori la nivel global
STUDIU Accenture: Companiile care au un ADN de sustenabilitate puternic generează cu 21% mai mult profit și au un impact pozitiv de durată asupra societății și a mediului
ABONARE NEWSLETTER
Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară