Stada România lansează ViruProtect cu aromă de căpșuni
Susține imunitatea cu soluții eficiente și inovatoare
Minighid de alimentatie sanatoasa. 15 principii de la medicul nutritionist Serban Damian!
#CalvinKlein – Bucura-te de versatilitate
Ce bijuterii alegem in functie de zodie? Sa lasam stelele sa decida ce ar trebui sa purtam!
Ghid pentru o viata traita cu sens – un curs fascinant de dezvoltare personala si un proces de transformare complet
Piesa de mobilier preferată are o dată de expirare. Studiu Mobexpert arată cât de des înlocuiesc românii obiectele din casă și ce spun experții
Fie iarnă, fie vară, fotoprotecția înseamnă sănătate și tinerețe
EVA INTIMA, cea mai complexă gamă de îngrijire a zonei intime, disponibilă acum în România
Gama unică Pro Nature de la Henkel – produse de curățenie sustenabile create pentru o casă și o planetă curate
”Pot schimba lumea”: Lavazza lansează calendarul 2022, cu portretele a 6 ”artiviști”, sub îndrumarea artistică a multi-premiatului artist cinematografic Emmanuel Lubezki
Piesele confortabile si minimaliste, punctele centrale ale colectiei de Toamna - Iarna „SENSES”
Sport Time Trade, distribuitorul Nike în Romania, deschide magazinul Nike din Iulius Town Timișoara
Marks & Spencer susține campania de prevenție a cancerului de sân prin continuarea parteneriatului cu Fundația Renașterea
”Viitorul îți stă bine”: Lidl și GLAMOUR lansează împreună prima lor colecție de haine sustenabile pentru femei, sub marca proprie Esmara
Kaufland anunță Urbanland, o colecție inedită semnată de tineri designeri români
Start înscrieri Hackathon4Health 2021
Miele își consolidează promisiunea față de mediu prin electrocasnice cu o durată de viață de 20 de ani
Maximizează potențialul creativ cu MX Keys Mini, noua tastatură wireless cu design minimalist de la Logitech
Retreat de Toamnă la Viscri: Landscape Art 15 – 18 octombrie 2021
Toamna Horticolă Bucureșteană – Ziua Recoltei
Mastercard lansează campania ”Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De Neprețuit” – dedicată tuturor celor ce își vor lua un nou card Mastercard în această toamnă
OPI lansează Nature Strong, prima sa colecție de lac de unghii natural și vagan, prietenos cu mediul înconjurător
Nou în colecția Fresh&Glow! Mască & Scrub 3-in-1 Dead Sea SABON
Cad frunzele, dar nu lăsa și părul să cadă!
A fost desemnat noul campion Starbucks Barista România
Mici sau mari, dar sănătoși în comunitate
La început de toamnă, gama HYSÉAC de la Uriage este aliatul unui ten fără imperfecțiuni
Descoperă eleganța și senzualitatea cu noul balsam de rufe Silan Suprême!
Cad frunzele, dar nu lăsa și părul să cadă!
Nestlé lansează în România ROASTELIER by NESCAFÉ, soluția completă de prăjire a cafelei dedicată antreprenorilor din HoReCa
Căderea părului toamna
Asociația Agricola lansează primul ghid de nutriție dedicat celor mici
TikTok anunță atingerea pragului de 1 miliard de utilizatori la nivel global
STUDIU Accenture: Companiile care au un ADN de sustenabilitate puternic generează cu 21% mai mult profit și au un impact pozitiv de durată asupra societății și a mediului
Alege Livrarea prin OLX și 90 de copii își vor regăsi speranța și dorința de a merge la școală
S-a lansat volumul "Transhumanţa bârsană - capete de istorie - mocani în zodia Bărăganului - secolele XIV - XIX", de Răzvan Ciucă şi Ionela Bran
S-a lansat volumul "Transhumanţa bârsană - capete de istorie - mocani în zodia Bărăganului - secolele XIV - XIX", de Răzvan Ciucă şi Ionela Bran
Herbalife Nutrition lansează primele batoane proteice din gama H24
Gustarea potrivită pentru orice moment al zilei
AVON SĂRBĂTOREȘTE 135 DE ANI CU UN NOU MODEL DE BUSINESS ȘI DIGITALIZARE PUTERNICĂ, DAR CU ACEEAȘI MISIUNE DE A SUSȚINE FEMEILE DIN ÎNTREAGA LUME
FRUFRU lansează Ghid: o viață fără bazaconii, colecție de bune practici strânse din comunități online
Lăptăria cu Caimac lansează primul spot TV
75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații Head&Shoulders România crede că nimic nu ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău.
Centrul Comercial Auchan Titan prezintă cele mai noi autospeciale și echipamente din dotarea Inspectoratului General de Poliție al Capitalei
Arta cu și pentru copii la Art Safari Kids 2021
Kaufland România lansează Animaterra – Copacul Vieții, o campanie tip colecție despre lumi fantastice, război și curaj
Mixit lansează Mixitka în România
Motorola lansează #motorealism, o campanie de comunicare despre prezentarea realității exact așa cum este ea
NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE DESFĂȘOARĂ ÎN ROMÂNIA ÎN PERIOADA 13-19 SEPTEMBRIE 2021
ABONARE NEWSLETTER
Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri